Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2020 18:06 - За лошите жени и добрите мъже (двойните стандарти)
Автор: irina1988 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1235 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 15.04.2020 20:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Докато се ровех в ютуб (все пак карантина) какво да се прави попаднах на един канал на един господин (очевидно зарязван много пъти от жените), в който изливаше всеки ден своята злоба и неприязън спрямо тях. Няма да пускам линк към канала му, за да не му правя излишна реклама (не смятам, че я заслужава - все пак след като жените са толкоз лоши и гадни, по-добре да обърне резбата).
Жените са описани типично като меркантилни, злобни кучки, които видиш ли зарязват за най-малкото и се сещат към 40, че са изпуснали последния влак. А дали е така?
Аз лично познавам много жени, които са зарязвани за най-малката глупост защото господата смятат, че имат цялото време на света и могат да преследват млади и яки мацки, докато все още имат пари и са физически в състояние да задоволят младата си партньорка.
"Лошите" жени обикновено изсмукват парите на дъртите си гаджета и се прехвърлят на следващия. Абе изобщо много лоши тия жени... но пък в коментарите на канала на въпросния господин все попадах на мъже, които считаха че всеки мъж задължително трябва да си търси млада, атрактивна и яка мацка (съответно, ако не може да я получи защото не може да си я плати почва да прави канали в ютуб, за да плюе по жените като цяло). Питайки, защо все се търсят такива жени, а не някоя на 30 например със собствена професия и цели отговор така и не получавах - те си били в правото си и така се въртеше една безкрайна дискусия. В крайна сметка така и не разбрах в кого точно е вината? 
Да, автора на канала беше прав в едно - жените избираме твърде много и докато най-накрая решим, че сме намерили "идеалния" то той вече се е хвърлил на двайсет годишната кукла или все още я търси усилено. 
Прави ли всъщност липсата на пари от мъжа мекотело? Не, ако той е сигурен, че може да направи нещо със себе си и живота си. Няма жена, която да обича да се среща с вечно мрънкащ и недоволен от всичко мухльо. Шефа му бил простак, че не го повишавал, приятелите му завиждали за двайсет годишния потрошен фолксваген голф, майка му била светица и за това не харесвала нито една от приятелките му... ама ти... ти ще си изключението стига да й обещаеш, че ще кръстиш децата на нейно име??? И когато откажеш целия тоя "емоционален багаж" задължително се превръщаш в кучка, за която се правят он лайн канали в ютуб. Той бил в банкрут и живеел в барака (още живее в барака) прави евтини видеа, с които кой знае дали може да си плаща наема, ами как ще гледа жена и деца? Или може би жена му трябва да работи на две места, да гледа и децата - а той да псува света и да се налива пред лаптопа с бира. Ах колко съм депресиран! Ами... не благодаря.
Обвиненията към жените биват от всякакъв характер - от това, че са материални кучки, до това че не искат да си съсипват живота сьс загубеняци.
Защо обаче от жените се изисква да са рехабилитационни центрове за повредени мъже? Когато той най-накрая реши какво иска - ти си станала на 40. Пък чакай го още да решава.
Други жени пък не могат да повярват как бившите им мъже толкова бързо се женят, че и стават бащи след раздялата. Ами просто никога не са ви обичали, а през цялото време са се озъртали за нещо по-добро.
Когато обаче жена направи същото веднага й бива лепвано клеймо "лека жена" и как и защо тя не иска да се хване с поредния безработен идиот, който живее още с майка си и няма и намерние да се изнесе от там?
Мда... двойни стандарти дами и господа. Двойни стандарти. 



Гласувай:
3



1. germantiger - лично аз обожавам женските жени,не съм попадал на кучки по душа или с мен не са такива
15.04.2020 19:33
лично аз не се оплквам от жените, мисля дори че съм имй длъжен

видял съм само хубаво, че и сега получавам от жени

въпреки че след месец и половина ще навърша 46 г. момите с които ходя са под 20 годишни

никога досега с мен жена не е била заради пари - лично аз имам средно пари, не съм богат

дори обратното - жени са ми правили бол подаръци, което намирам за някак ненормално - за мен класиката е мъжа да прави жест, подарък итн

също така имало е жени, че има една сега които са ме намирали за почти идеален, което е абсурдно и невярно, скъсвам се да им казвма и показвам че съм далеч от идеалното

ЖЕНАТА КУЧКА В ЛЕГЛОТО Е ВЕЧЕ ДРУГО - ТАМ Е СТРЪВ, ПОТ, МЕСО И КУЧКА НОМЕР 1, ТОВА Е КОМПЛИЕМТН, РАЗБИРА СЕ
цитирай
2. germantiger - +
15.04.2020 19:37
поздрави за аватара - поне за мен има стил, линия, магика, една нящо скрито и мистерия
цитирай
3. irina1988 - germantiger
15.04.2020 20:22
Има нещо друго - изисква се умение, стил и чар да можеш да омаеш жена без да си плащаш за нея. Без значение на колко години си, по-лесно е да си я купиш - не изисква толкова умения. Проблема е, ако нямаш нито пари, нито умения - ей там вече става проблем и почваш да генерализираш в канали в ютуб.
цитирай
4. germantiger - ++
15.04.2020 21:09
аз проблеми с жените от младеж досега не съм имал, дай боже и за в бъдеще

вероятно най-тегаво ако нямаш нито харизма, нито пари, "нито нищо"

иначе суетно съм горд, че никога не съм печелил жена с пари - като младеж не см имал пари в излишък, а сега не вървя с парите напред въобще, дори жени тръгват с пари - не се будалкам - факт
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 325498
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930