Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2011 13:41 - На мен си ми харесва мизерията в моята страна!
Автор: irina1988 Категория: Забавление   
Прочетен: 2035 Коментари: 3 Гласове:
2



 На мен ми харесва мизерията! Харесва ми да нямам работа година и повече,  харесва ми да нямам пари, за да изляза и да си платя сметките, харесва ми да се свивам като мишка в успокоение, че  имало и по-зле от мен. Харесва ми да гледам, как българите се претопяваме като население, как от година на година се обезлюдява нашата страна.
Харесват ми псевдо-националистите, които ги е шубе да излязат зад граница и предпочитат тук да мизерстват, от колкото да се изправят навън с реалността.
Харесва ми шуробаджанащината в нашата страна, как за да се издигнеш задължително трябва да си на някой някого или да си преспал с правилният човек.
Харесва ми беззаконието, мръсотията и чалгата заляла ни като пумия. Харесват ми бездомните кучета, озверели и чакащи да ни разкъсат. Харесва ми как природозащитниците си ги пазят повече от хората. Харесва ми, че ядем боклуци и отровни храни. Харесва ми, моята мила страна! Искам в мизерия да живея и да умра!



Гласувай:
2



1. анонимен - Goldy
21.02.2011 13:55
евала, много точно казано, но аз ще си позволя да добавя нещо- харесва ми да си взема отпуск, за да мога да вися по общините седмици наред от сутрин до здрач, да ме хокат някакви сърдити чиновници, които освен това ме скубят за пари, и най-накрая все нещо да не е направено както трябва. Също така ми харесва да плащам данък за леката си кола, като че ли карам совалка, а пътищата ни да са като след бомбондировка. Харесва ми особено много кучето на съседите да лае денонощно, а като направиш забележка на стопаните, те в отговор да ти застрелят котката. Най-много обаче ми харесва в нашата култулна държава, че неграмотните и наглите тъпанари прогресират чрез всякакви средства, а интелигентните и възпитани хора са изправени до стената от ширещата се простотия и заливащата ги бълвоч. Боооже, благодаря ти , че живея в такава велика страва и в такива велики времена
цитирай
2. despinida - А на мен, не ми харесва мафията, която ни е хванала за гушата...
21.02.2011 14:18
иначе, България си е хубава и българите не са по-лоши от другите народи...:)))
цитирай
3. irina1988 - Ами така виждам аз нещата - despi...
21.02.2011 15:50
Ами така виждам аз нещата - despinida - против страната нямам нищо, говоря за държавата. А положението, в което сме ни създава лош имидж и сред европейците - там сме известни като крадливо, проституиращо и мързеливо племе (визирам циганите, който гордо крещят че са от България). Иначе не съм склонна да се съглася, че не сме по-лоши - напротив. Точно лошото управление накара хората да озверяват заради безпаричието и мизерията. За това няма как очакваш българин да ти помогне. Приказките, че сме били много гостоприемни са пълна глупост - винаги българина гледа да прецака, да осучи някоя далавера и ако види, че има полза тогава да помогне. Българите пак казвам нямат вина за това - безпаричието и отчаянието ги направи такива.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 324686
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930