Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2014 20:18 - Stay The Night
Автор: irina1988 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2384 Коментари: 2 Гласове:
1



 Той ми доля още червено вино и ми се усмихна с онази чаровна усмивка, с която ме плени още от първият път, в който го видях. Осъзнавах, че съм у тях и май съм на път да се напия... или пък той се опитваше да ме напие. Честно казано, не ми пукаше.... исках да остана, исках да бъда с него... въпреки, че знаех що за боклук е и че приятелка му в момента, не е в града и за това си позволяваше такива волности.
- Знаеш ли, мисля че е редно да си вървя... пих достатъчно.-спрях ръката му, като видях че отново решава да ми долее.
- Но Криси, ти почти не пи... това е само първата ни бутилка.-невинно ме погледна той.
- За теб може би, но аз приключвам. Трябва да си тръгвам.-непохватно станах, като се подпрях на канапето и взех чантата си.
- Нека те изпратя. Сигурна ли си, че ще можеш да се прибереш? Остани, ако искаш.
Да остана при него, този за вчерашна ли ме вземаше? Вярно, че бях около десетина години по-малка от него и на доста чаши вино, но тези филми вече ги бях гледала.
- Предпочитам да се прибера.-настоявах твърдоглаво.
- Не бих те пуснал да вървиш в това състояние по улиците. Отново ти казвам да останеш.
Не звучеше като покана, не знам защо му се доверих едва ли щеше да опита нещо. Беше прекалено добродушен, за да го направи.
- Добре, ще остана.-предадох се, надявах се да не направи нищо или може би се надявах на обратното?-Ще мина през банята и идвам.-защо му го казах? Вълнуваше ли го? Едва ли? А дали бях единствената, която оставаше в апартамента му? Колко ли жени още е канил и напивал и карал да "преспят" при него? Нали уж имал приятелка, която много обичал?
Чаровник, сърцеразбивач или мъж под чехъл? Страхливец, който не смее да прекрати връзка, която го разбива отвътре и за това сменя жените като носни кърпички?
Излязох от банята като се стараех да съм с възможно повече дрехи. Той влезе след мен и след около десетина минути излезе по слипове и тениска.
- Ще изпуша една цигара и след малко идвам.-намигна ми и излезе на терасата.
Сгуших се под завивките и изчаках да се върне при мен. Какво ли щеше да последва? Всъщност мисля, че знаех... Бях ли готова за нещо такова? Давах си сметка, че бях се влюбила в нещастника. Защо ли? С какво го заслужаваше? Може би с това, че беше по-голям, по-зрял и знаеше как точно да омотае жена, която е доста по-малка от него. Необходим ли му беше толкова много алкохол, за да проумее, че съм достатъчно добра за него? Само така ли добиваше смелост? Вратата на терасата се отвори, аз потръпнах, той рязко дръпна завивките и легна при мен.
- Навън е доста студено, знаеш ли?
- Аз.... не...-промърморих като се обърнах на другата страна и се завих.
Сякаш разбрал невербалния ми отказ и той се обърна на другата страна и заспа. Но аз не можах да мигна цяла нощ. Чудейки се защо жените си причиняваме доброволно всичко това. Няма да съм първата, която залита по обвързан мъж. 
След тази нощ си забраних вече да го виждам, но докога ли? Може би докато телефона отново не звънне...






Гласувай:
2



1. troia - Понякога
24.06.2014 13:37
постъпваме много глупаво.... от самота.:)
Хареса ми.
цитирай
2. irina1988 - Така е, понякога жените сме много ...
24.06.2014 17:07
Така е, понякога жените сме много глупави...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 323758
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 685
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031