Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2014 11:59 - Who's Gonna Drive You Home Tonight? (Part 2)
Автор: irina1988 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1925 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.05.2014 09:33


 

Who’s Gonna Drive You Home Tonight? (Part 2)   Лежах до него, знаейки какво съм направила. Дрехите ми бяха разпилени по пода, а аз въздишах тежко гледайки го изглупяло докато той палеше втора цигара и не отронваше и дума. Най-накрая прекъснах неловкото мълчание, като отметнах кичур от косата му и го питах: -Кога смяташ да ми кажеш за Нея? Той се задави от дима и загаси цигарата в пепелника. -Кристина, аз… аз не знам за какво говориш? -Знаеш много добре за какво ти говоря Александър. Чудя се просто до кога смяташ да ми играеш този театър на „щастливо необвързан“ след като си имаш приятелка? -Но, как?-ахна в пълна изненада той. -Няма значение как, има значение че ти си мълча за това докато не ме вкара в леглото си. Сега сигурно си много доволен. Защо не й се обадиш, да й кажеш какво направихме току що? Или ако искаш аз да й се обадя по-добре? Да й кажа какво си ми направил? Предполагам, че на нея такива неща не й правиш понеже ти е „официалната приятелка“, а аз съм поредната която си забил? А тя има ли представа, че държиш цял арсенал от кондоми в шкафа си?-продължавах аз усещайки как сълзите ми напират. -Моля те остави ме да ти обясня…-той хвана раменете ми, ала аз отблъснах ръцете му. -Защо реши, че можеш да ме разиграваш и да ме правиш на идиотка? Да ми звъниш само когато имаш време, да ме търсиш само когато имаш време, а до колкото виждам и да правиш секс с мен докато нея я няма? -От кога знаеш, че съм обвързан?-въздъхна той. -От първата ни среща. Мислиш, че бях толкова наивна и веднага не разпитах за теб ли? Но знаеш ли какво си казах? Казах си: „Е той е свестен тип. Може поне приятели да си останете.“ Но ти не спираше да флиртуваш с мен, държеше се като напълно свободен мъж. А когато приятелката ти беше наоколо дни наред не се сещаше да ме потърсиш.-след тези думи сълзите бликнаха от очите ми. Никой никога не ме беше наранявал така. Не знам как станах от леглото и как се облякох, нито как стигнах до вратата. Всичко ми беше в мъгла, тогава той хвана дланта ми и каза: -Позволи ми поне да те закарам до вкъщи. -Знаеш ли какво? Майната ти, мога и сама да се прибера… на твое място бих си оправила жилището преди приятелката ми да дойде и да види какви съм ги вършил с любовницата си. Тръгнах си без да се обръщам. Предположих, че вече е затворил вратата зад себе си. Не исках повече да го виждам, нито да ми се обажда. А той… той щеше да си намери поредната наивница, която да излъже че е сам и която да успее да прелъсти за отрицателно време. Явно всички жени сме такива глупачки, вярващи все още в сладките приказки на мъже над 30-те които много добре знаят какво и как да ни го кажат, за да ни накарат да паднем в капана им. А най-лесно се подмамват момичета около 20-те им години, без особен опит… точно поради тази причина тези „плейбои“ не си търсят жени на тяхната възраст защото тези номера там вече не минават. Качих се в метрото, поех дълбоко въздух сложих слушалките на плейъра в ушите си и тихичко захлипах. Нямаше да съм нито първата нито последната, която е била мамена по такъв начин. Знаех го, но въпреки това болеше страшно много…Сърцето ми се раздираше от болка, въпреки че бях възпитавана да „мисля и да действам като мъж“в това отношение, за да не ме нараняват… но уви родена жена, малко трудно се получава. И ето, че отново се затворих в себе си, чакайки следващият боклук който да разиграе евтиният си театър,за да ми обясни как е различен от другите и да ме остави сама.




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 324618
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930