Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2011 00:05 - Who's gonna drive you home tonight? The last gentelman
Автор: irina1988 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1664 Коментари: 2 Гласове:
7



 Той не закъсня за срещата, стори ми се, че  дори беше подранил защото потропваше от крак на крак. Дали пък аз не бях закъсняла? Носеше букет с прекрасни бели рози - случайно му бях споменала, че ги харесвам но не очаквах да дойде с цветя. Странна работа - много рядко някой мъж се сещаше да ми подари цветя? Този вероятно беше сбъркан. Какво ли  му имаше? Не, не ме разбирайте погрешно - аз обичам цветята, като всяка жена, но напоследък всичките ми гаджета ми натрапваха, колко излишно било това. Беше облечен елегантно, къде ли щяхме да ходим? Качихме се в колата му и след доста обикаляне стигнахме един доста скъп ресторант. За секунда се поколебах. Можеше ли да си позволи такова нещо и дали аз ще имам достатъчно пари за сметката си, ако не му стигнеха парите? А дали моите пари щяха да ми стигнат? След като паркира отвори моята врата и ми подаде ръка. Изгледах го странно. До сега никой не ми беше подавал ръка. Отвори вратата на ресторанта, настанихме се и поръчахме. Бях притеснена от цените в менюто. След като ме успокои, че няма от какво да се тревожа поръчахме. Плати сметката и тъй като стана късно и се качихме отново в колата му, за да ме прибере у дома. Бях смаяна и не знаех какво да кажа. Сънувах ли?! Тук трябваше да ми каже, че е женен, че е разведен или пък има извънбрачно дете. Беше прекалено добър. Пристиганахме пред апартамента ми и си помислих, че след всичко това вероятно ще поиска да се качи... беше ясно, като бял ден. Но, не... той просто ме целуна и ми каза, че утре ще ми се обади. Благодари ми за вечерята и за компанията ми и се запъти към колата си.
- Почакай!-провикнах се аз.
- Да, какво има.-чаровно ми се усмихна той и се върна при мен.
- Кажи ми какво не ти е наред?! Гей ли си, разведен ли си или си женен?! Защото, ако си едно от тези неща искам да разбера преди да си ми разбил сърцето...-поех си въздух в очакване на отговор: "Имам две деца и бивша съпруга." Той се подхили с ирония и ми прошепна:
- Не скъпа, просто съм на 37 години. Защо мислиш, че нещо не ми е наред? Какво сбърках тази вечер?-погледна ме притеснено и по лицето му се изписа тъга.
- Там е работата, че всичко беше перфектно. До сега никой не се е държал така с мен и... за това сметнах, че вероятно имаш някакъв скрит дефект...-усетих колко прибързано съм реагирала. Щом той си отиде и си легнах се молех да не се събуждам, защото ако се събудех на сутринта щях да съм убила моят принц, който със сигурност не беше реален или беше?!






Гласувай:
7



1. malkiatprintz - Има ги, все още, но са твърде малко. . ...
05.03.2011 05:15
Има ги, все още, но са твърде малко... По-лошото е, че се губят сред останалите и заради останалите вече почти никога не им вярват...
цитирай
2. kass - irina1988
05.03.2011 16:53
има ги, познавам такива :)... А иначе всичко ми е познато и за сметката дали ще ми стигнат парите за моя си дял, и ако случайно дойде с цветя, абе всичко си е баш така :)....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 324604
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930