Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2011 14:35 - А уж слушаш рок и хеви метъл?
Автор: irina1988 Категория: Музика   
Прочетен: 2994 Коментари: 5 Гласове:
10

Последна промяна: 06.04.2011 09:37


Да слушаш определена музика, не е начин да се доказваш на някого или да впечатлиш хората край себе си. Уморих се да гледам псевдо-разбирачи на тема рок, дето тайничко си слушат Азис и Глория, когато никой няма край тях. Поста ми е посветен на една госпожичка, която уж беше великата фенка само и само, за да се докопа до един метълист и изведнъж заряза всичко, което е използвала, за да го спечели. Нищо против - но е смешно от черни готически дрехи да преминеш на цикламено розово, избождащо очите циганско зелено и да слушаш циганиите на чалгата и комерсиалният поп.
Уж слушаш рок, а се качваш по масите в някоя задимена кръчма и почваш да играеш на мазните кючеци на някой цигански оркестър. Уж, си върл фен - но дори не знаеш членовете на "любимата" ти група. Да слушаш рок и хеви метъл е начин на живот - дрехите и поведението се постигат, но това което изпитва истинският фен щом види любимата си група на живо или чуе новата им песен остава нещо твърде далечно за псевдо-феновете на тази музика.
За мен дрехите и външният вид на човек фен на тежкият саунд са маскировка и честно казано никога не съм разбирала хора вманиачени в това, да носят вериги, кожени облекла и всичките аксесоари необходими за този стил - понеже, може да се носиш така и да умираш за мазната чалга и за циганските оркестри.
Все още не мога да разбера от кога да слушаш такава музика се превърна,  не в страст и любов - а в нещо, с което можеш да натриваш носовете на хората край теб и да се правиш на неразбран и недооценен... изключвам чалга изцепките.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Не се ядосвай...:)))
05.04.2011 17:58
Не се ядосвай...:)))
цитирай
2. hristo27 - По повод чалгага:
06.04.2011 10:12
"Който пее, зло не мисли...",
който го слуша да му мисли...:)))
цитирай
3. irina1988 - Аз не се ядосвам - яд ме е на такива ...
06.04.2011 16:53
Аз не се ядосвам - яд ме е на такива позьорчета, които уж са големите фенове а всъщност са въздух под налягане. Това не е музика, с която да парадираш и да се правиш на неразбран. Това го правех като бях 13 годишна. В момента я слушам за удоволствие и ако някой, който не ме познава ме види за първи път никога не би отгатнал каква музика слушам. А и не смятам, че е необходимо да се натрапва. Прави ми впечатление, че точно метълистите и хората слушащи различен стил от чалга и техничарски истории не искат да се натрапват и налагат.
цитирай
4. danielavdala - Излишно е да се споменава "чалгата".
07.04.2011 06:34
За това просто не си заслужава да се говори. Такава музика официално не съществува.
цитирай
5. danielavdala - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ! Желая ти здраве, ...
14.04.2011 01:48
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ! Желая ти здраве, щастие и успехи! На Ричи не зная телефонния номер, но теб "те открих" :).
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 324513
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930