Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2011 23:16 - Стига с това четене на морал и даване на безполезни и неискани съвети!
Автор: irina1988 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1663 Коментари: 2 Гласове:
3



 Много интересно наистина... попаднах на пост на моя бивша съученичка - препатила си много в любовта. Кофти шанс - не на всеки му върви. Може ли толкова да се отчаяш, заради това, че на 23 години все още не си срещнала Принца?! Е, аз не мисля на толкоз години да се омъжа само защото закостенялото мнение на родата и околията е такова. И изобщо защо трябва да ти дреме кой какво мислел и какво щял да каже? Ами, че тя може никога да не иска да се омъжва! Трябва ли да си скапва живота заради това, какво щели да кажат Пенка и Иванка от вторият етаж?
Аз също много се дразня някоя лелка като ми се изрепчи: "Ти няма ли да се жениш! Виж на колко години (все едно съм минала 50 и съм в критическата) си станала." Ами дай и аз като нея да се хвана за първият простак, само и само, за да не ми лепнат клеймото "стара мома". Нищо, че тоя простак може да ме обижда, да ме бие и рита - нали ще съм "семейна". За промененият статус толкоз ще се жертвам. :))
Друго - безработни, липса на пари, приятели и какво ли още не? Честно казано предпочитам да нямам никакви приятели от колкото безброй фалшиви такива. Предпочитам да не съм на работа, на която  ме унижават и мачкат всекидневно - кои са тези мижитурки, че да ми дават тон в живота!? Те собствените си каши не могат да оправят - на хората проблемите тръгнали да разрешават.
До едно време се поддавах на тези, уж "добронамерни" съвети. Я майната ви! Всеки може да раздава акъл, ама само с акъл не става и пари трябват. Налииии?! Само, че понеже ние българите нямаме много от второто, а от първото имаме в изобилие, така че него ще го раздаваме безплатно. Без значение, дали някой ни го иска или не.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavamottuk - Правилно ,акъл се взема ,не се дава.
29.05.2011 00:33
Все пак в детеродна възраст трябав да се създава семейство,а сега младите чакат да узреят,и е нормално.Щото някога преди да зъвършиш си знаеш,че си на работа на другия ден от завършването.Имаш дом,при нашите ,вярно ,но сега не е прието при тях.Временат се менят,идеалите също.Нищо не е трагично-все пак насила не става нищо ,а когато му дойде времето дето се вика.
цитирай
2. ddiaries - Точно така
30.05.2011 16:27
И аз съм на това мнение Ирина:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 324351
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930