Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2016 00:26 - Няма различна сексуална ориентация - има добри и лоши хора
Автор: irina1988 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 935 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 22.06.2016 00:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Във връзка с гей парада, който се проведе в София и който те първа предстои да се провежда в Мюнхен ще изкажа отново преките си наблюдения върху тази част от обществото, която ме изумява ден след ден (говоря за хора, които лично познавам, а не за безпочвени обвинения срещу измислени герои).
От може би две години бях в близки приятелски отношения с лесбо двойка. Не само аз, но и цялата компания, в която бях. Те ме накараха да стана страшно толерантен човек и винаги във всяка една ситуация и за всичко съм ги защитавала. Може да се каже, че дори си бяхме дружки. Какво обаче се случи може би преди по-малко от година? С приятеля ми бяхме на екскурзия и на връщане обратно той ми сподели, че именно тези две "госпожи" гласно са изказвали несъгласието си да е с мен и че аз изобщо не съм била за него. 
Зачудих се как ли са стигнали до това заключение след като те бегло ме познаваха? Те изобщо не ме познаваха всъщност.  Реших, че е вероятно злоба и завист и си премълчах.
Дадох си сметка, че е редно да огранича контакта си с тях, но не и да го прекъсвам. Какво пък, може би беше случайно? Трябва да си страшен актьор, за да изиграеш едно добро познанство, а в същност да те е яд на въпросния човек един бог знае за какво. Нещата за жалост обаче загрубяха. Приятелката на брата на моя приятел ми сподели, че тези две персони също са ме "украсявали" пред нея още много преди да ме познава. Шашната от факта, че това се случва споделих всичко на моя приятел. От там съответно се започна късане на взаимоотношенията ни с тези жени, които до онзи ден ни се пишеха за приятелки. Лавинообразно всички от компанията на приятеля ми ги изритаха от списъците си с приятели, защото просто щом нападаш един от тях, значи нападаш всички.
Изрично е да споделям, че те като пълни интресчийки се присламчваха на всяко едно събиране, но НИКОГА не канеха абсолютно НИКОЙ у тях. Стана ми много смешно защо са се почувствали засегнати от факта, че не са поканени този път на безплатния обяд след като близо година и половина не бяха поканили нито един човек от компанията ни при тях? Бяха изпаднали до толкова, че първо не честитиха моя рожден ден, после се объркаха да честитят този на приятеля ми, но скорострелно си изтриха постовете като пълни страхливки. На фона на всичките тези интриги и опитите им да ни изпокарат като компания те набутаха отново сексуаланта си ориентация в дъното (колко удобно, нали?)
А всъщност никой никъде не се е захващал за сексуалната им ориентация - просто интригите, които заплетоха бяха твърде много И така, жените, които до онзи ден всички боготворяха и обичаха - отново се самоизолираха и си показаха истинските лица. После се сещам за типичната бг черта да се присламчваш навсякъде където има ядене и пиене, но да не каниш никой сакън да не ти изяде яденето или да не ти изцапа къщата, но пък и да се сърдиш като не те канят?!
Ще кажете, че е единичен случай... не съвсем. Работя с шеф хомосексуалист - там мотивите същото варират от лични, до напълно безумни (като забраната да имам деца, понеже видите ли той бил гей и не искал!?). За това всеки ден ако случайно ми стане лошо се трепери да не съм бременна.  Уж безобидния гей веднъж си изпусна нервите и за малко да ме набие пред клиент в работно време.Стигна се до там да подам оплакване от тормоз срещу въпросната персона (може би просто защото съм жена), знае ли човек... а другите ми колеги до един са мъже?! Странно нали...
Задавам си въпроса защо и трите хомо същества са крайно злобни и агресивни? Какъв точно е проблема? След като се чувстват нападани и унизявани заради сексуалната си ориентация да вземат да си я променят. А дори и да не са - те пак извъртат нещата така, сякаш са. Като негрите и расизма - дори да не става дума за цвета на кожата им, те пак на там го избиват. Защо решавате мили мои, че хората ви мразят заради това, с кого спите? Не, на никой не му пука дали ползвате секс играчки, спите с кози, коне или си падате по некрофилията. Но, когато интригите ви, злобата ви и завистта ви заемат превес, то няма как хората да стоят и да гледат безучастно как ги тъпчете... и о, не.... не става дума за шибаната ви сексуална ориентация, а за това, че като ХОРА СТЕ ПЪЛНИ БОКЛУЦИ!!! А, да... и как беше... слогана на гей парада тази година в София - човек преди всичко? И аз така мисля, а вие?

П.С. Поста НЕ поставя под общ знаменател всички хомосексуални, а е базиран на лични наблюдения на автора!



Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 325208
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930