Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2011 00:53 - За мотото: "Да живеем при мама и тати докато не ги уморим!"
Автор: irina1988 Категория: Други   
Прочетен: 4028 Коментари: 11 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Според едно проучване българските мъже последни по години напускали родителите си - кой поради липса на пари, кой поради липса на самочувствие - други пък изобщо не го напускат! Женят си се - вземат си жените там и мама и тати ги хрантутят докато още могат. Това не важи само за мъжете, жените също не намират нищо нередно да са цял живот край родителите си.  Някои индивиди дори си раждат децата там - и чакат кротичко дъртите да се споминат, за да вземат апартамент, земя и каквото са оставили. И за какво да се изнасят?! Бабата готви, пере, чисти (докато още може, като вече не може... в старчески дом), дядото прави ремонти - а младите само могат да си харчат парите за себе си - дрешки, дрънкулки (някои дори и сметките не плащат).
Добре - съгласна съм, че когато децата (образно казано, защото след 18 години вече не са деца) останат без работа, получават смешни пари от сорта на 250-350 лв. е абсурдно да се изнесат - при положение, че най-евтината квартира е около 100-200 лв. - когато няма пари е оправдано! Само истински цербер би пратил собствената си плът и кръв да мизерства и да се чуди как да си купи един хляб.
До тук с младежите без пари. Ще се спра на другият тип - младежите със завидни доходи, които предпочитат да си ги харчат за себе си - вместо да се изнесат и да заживеят самостоятелно някъде. Ами, че защо да се изнасят?! Да не са луди! То е такъв кеф! Е, вярно майка ти крещи малко, че не си изчистил или изпрал - ама нали утре ще си купиш айфон за 800 лв.?! Дреме ти - пари за храна не даваш, пари за сметки не плащаш - абе живот ли бе да го опишеш?! :) И за какво да се местиш?! Яяяяя... ами ти не знаеш от къде се пуска пералнята! Мислиш си, че майка ти е скрита вътре и ти пере мръсните гащи. :) Представа си нямаш как се работи с готварската печка и фурната! Само може да недоволстваш от манджите на майка си - ама като си решил да си купуваш айфон ще й ядеш буламачите. Може да живееш като мишка - ама си голямата работа! С айфон и лаптоп  последен модел!
Имаш си гадже, водиш го у вас - ама майка ти и баща ти са в другата стая. Лоша работа ама трябва да правите секс там. А пък ако някой ви  хване - какво да се прави...
Що за хора са това?! За мен би било обидно да получавам доход много по-голям от средният за страната и да си кътам парите за себе си! До кога ще живея при родителите си?! Или не е лоша идея да си народя 1-2 деца и да ги оставя на майка ми да ги изгледа, докато аз си правя процедури, за да съблазнявам съпруга си или любовника си. Няма да готвя и на мъжа си, понеже ще ми се развали маникюра - дъртите да оправят там, докато имат пенсии, докато са живи и здрави да дават - после нали ще им вземем всичко?! :)



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. irina1988 - Не, всеки сам решава как да си живее. ...
22.04.2011 01:03
Не, всеки сам решава как да си живее. В крайна сметка, само че като си решил да си прекараш целият живот при майка си и баща си е малко тъпо да критикуваш (ядене, чистене, начин на живот). Хората с пари са и много претенциозни - имам наблюдения. Ами като не ти харесва - изнеси се! Направи го ти! Ама е по-лесно някой друг да ти ходи след задника, а ти да си харчиш паричките за себе си. И до кога това?! Докато родителите ти още могат да вършат някаква работа, ами после?! :)
цитирай
2. mirachopi - Нямаш си и идея колко си права,
22.04.2011 01:08
Моят баща изкара живота си при майка си,за съжаление почина прди нея,после сестрами остана да и прибира парите и да и готвят,а от скоро баба е в старчески дом,защото и пречела/вече е с Алцхаймер/.
цитирай
3. hristo27 - ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ТИ ЖЕЛАЯ!
22.04.2011 08:40
ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ ТИ ЖЕЛАЯ!
цитирай
4. tutankhamon661 - irina1988
22.04.2011 15:55
Не казваш нищо за най-култовия момент при такива "мъже": мама да одобри кандидат-снахата. Случва се прекалено често.
А моята майка се сърдеше, че последното място, където водех момичетата, беше вкъщи. Да не говорим, че и да дoйдеше някоя, това не гарантираше, че ще я запознавам с майка ми. Повечето нямаха такова желание и не съм настоявал. После майка ми се цупеше, но бързо й обяснявах, че нямам намерение да споделям с нея каквото и да било.
цитирай
5. irina1988 - tutankhamon661
22.04.2011 17:43
Ооо.. аз изобщо не завиждам на такива кандидат-снахи! Да се съревноваваш цял живот с майката на съпруга ти... бъррр.. чак тръпки ме побиват! "Ама на мама яденето е по-вкусно! Ама мама ми гладеше панталона по друг начин! Ама.. мама.. МАМА, МАМА..." и накрая мама, като дойде и почне да се бърка в домакинството на жената... е това вече е ... не знам как да го нарека. Като мама е толкоз важна да ходи на майната си... още едно дете не ми трябва.
цитирай
6. dmv - ЗА последния ми имен ден
02.05.2011 01:16
ми пожелаха до 40 да ме гледат родителите,а след това децата ми..Дай боже!!!Много гняв има в този пост,някаква конкретна причина?!Към някого?
ПОздрави
цитирай
7. irina1988 - ми пожелаха до 40 да ме гледат род...
02.05.2011 11:42
dmv написа:
ми пожелаха до 40 да ме гледат родителите,а след това децата ми..Дай боже!!!Много гняв има в този пост,някаква конкретна причина?!Към някого?
ПОздрави


Какво значи да те гледат?! Ако останеш инвалид и им тежиш на плещите цял живот - разбирам или, ако обстоятелствата са такива, че дълго време не можеш да си намериш работа или заплатата ти е смешна. Тогава е оправдано! Но да имаш средствата и да им тежиш на плещите - това вече е гнусно и долно. Нямам конктретна причина за този пост. Просто заобикалящата простотия на мои приятели и познати решили да не харчат заплатките си по този начин за сметка на горките си родители не ми харесва...
цитирай
8. dmv - Като за начало беше шега,
03.05.2011 00:19
това да нямаш достатъчно доход или нещо друго никак,ама никак не е свързано дали искаш да живееш с родителите си мисля,познавам хора,които с кеф си живеят при родителите плащат всичко и всички са доволни.Струва ми се дразни ви това.че някой живее при семейството си,а не парите,може и да греша.Изумително е това защо толкова Ви е подразнило,щом така им харесва,би трябвало да сте толерантна,това си е тяхно решение,така мисля аз.Ако Вие сте на "другия полюс" то сте постигнала независимост,не тежите никому и всичко е наред.Поздрави
цитирай
9. fukakai - Аз живея
02.08.2011 14:23
в апартамента на майка ми с гаджето,но тя е инвалид по болест (МС) и няма как да я оставя.Не бих я пратила в дом за нищо на света.И аз и приятелят ми работим,парите са ни общи с тези на майка ми.Какво ще кажеш за този казус?Трябва ли сега да я оставя да се оправя сама с 300лв пенсийка,а аз да се изнеса за да не и тежа?
цитирай
10. irina1988 - fukakai
05.09.2011 10:52
Твоят казус е вече типично болното мислене на българските родители: "ще ме гледаш докато не умра. За това съм те създал!!! Да ме ГЛЕДАШ!!!" И? Според мен подобни родители не заслужават тези деца! Що за простотия?? Ами ако живееш зад граница, в чужбина? Ако имаш стабилна работа там и децата ти учат там? Какво ще направиш? Ще зарежеш всичко, което си градила заради това че родителите ти не искат да отидат в дом за възрастни хора?! Ами гледай си ги тогава...
цитирай
11. aidriell - В българия именно финасовата си...
14.10.2011 22:56
В българия именно финасовата ситуация е наложила тои модел на поведение и никой не смее да се откъсне от родителите именно поради финасови причини .
Всеки който е женен с деца би искал да е независим но направи сметка квартирата + сметките + децата разходи и тн какво изискват за самостоятелен живот и колко процента от бг семействата могат да издържат финасово това в днешният свят с ежедневно поскъпващи цени .Силно казано е стабилни доходи колко е стабилен доход в булгаристан ми кажи ? 1000 2000 3000
и с 3000 лева тук си оставаш перфектно нестабилен защото цената на живота е огромна само топлофикацията ти чини над 600 лефчета а отам нагоре как ..
имам наблюдения конретно в Сащ мама и тати казват на 18 годишният сополивко
от утре или започваш да ни даваш наем в размер на 600 $ на месец или си обирай крушите още днес .И с право Добра логика Те не са се трепали както ти казваш цял живот за да прекарат и остатъка си в хрантутене на една гадина която не иска да излиза но понякога всичко зависи от конкретият случай все пак
не е прието в бг да изгониш детто си на улицата ти би ли го направила дори и да взема добра заплата както казваш ?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 324285
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930