Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2011 11:59 - Помогни ми, за да не ти помогна (типично по български)
Автор: irina1988 Категория: Други   
Прочетен: 3344 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прави ли ви впечатление, как всеки може да поиска от вас помощ и съдействие, но когато вие изпаднете в нужда, тези хора да се покрият? Или за празните обещания, които отново ти дават, но не изпълняват... уж  "забравили" за тях?
Дали това е типична черта на българина тип: "Не е важно аз да съм добре, важно е на Вуте да му е зле." Или защо хората се озлобиха толкова, гледайки да прецакат някой друг, като са по-напред, но определено да не върнат услугата? Може би икономическата криза направи хората по-предпазливи, но между чувството за самосъхранение и откровената лицемерна доброта и злоба разликата е голяма. Защо когато имаш възможност не помогнеш на някой? Добре - не искаш да помагаш, но с какви очи ще поискаш услуга от същият този човек, когото си отпратил (въпреки, че си имал възможност да помогнеш)?! Това което ме изумява, е че тези хора са толкова нагли, че продължават да искат помощ. И защо?! Защо някой трябва да е длъжен, да им помага? Те какви са богоизбрани ли? Заради това много лошо качество, което притежават българите ще са вечно мразени и ще бъдат гледани несериозно. Дори в чужбина, не можеш да разчиташ на сънародник да ти помогне. Странно, защото хора от други нации си помагат. На какво се дължи този егоизъм и прекалено изхвърляне, че сме много велики, а всъщност си гледаме собствените интереси?
 



Гласувай:
8



1. stomanata - Права си, обаче тук се самозалъг...
18.01.2011 12:40
Права си, обаче тук се самозалъгваме, че сме много обичани по света. Не знам кой пръска тези глупости.
цитирай
2. irina1988 - Докато не си променим мирогледа и ...
19.01.2011 14:54
Докато не си променим мирогледа и спрем да се стремим да прецакаме някой друг, като не му помогнем, а само чакаме изгода от него няма да се оправим... Хората са го казали: "Погледни ме с едното, да те погледна с другото..."
цитирай
3. airfan - ами ако ти се е случвало "пр...
20.01.2011 17:11
ами ако ти се е случвало "приятел" да ти обърне гръб когато трябва, а ти си правил нещо за него... отговорът е ясен...
цитирай
4. irina1988 - Проблемът е такъв, че на мен масово ...
20.01.2011 23:42
Проблемът е такъв, че на мен масово ми се случва. Не знам на какво се дължи, а и от семейни приятели доста по-големи от мен са ми споделяли, че и на тях им се е случвало. Тоест, проблема определено не е във възрастта, а в нравите на хората.
цитирай
5. airfan - Затова никаква вяра на никой или ...
21.01.2011 08:34
Затова никаква вяра на никой или само най-доказалия се. всичко друго е за по едно кафе и толкова. не се безпокой тоя синдром не е само при теб, той е при всички, или поне при тия дето държат на "приятелите" си ;)
цитирай
6. ferre - Много правилно разсъждаваш авт...
24.01.2011 09:34
Много правилно разсъждаваш авторке..
цитирай
7. veselaj - Послушай съвета на една стара жена - ...
04.02.2011 12:42
Послушай съвета на една стара жена - прави услуги на всеки, на когото можеш, но много внимавай от кого приемаш услуги. Всяка услуга се плаща.
цитирай
8. aidriell - Харесва ми блогът ти. Много искрени ...
14.10.2011 23:16
Харесва ми блогът ти .Много искрени и откровенни неща има
Мисля че доста ти е минало през главата за да напишеш именно някои неща но давай напред само така
цитирай
9. aidriell - Харесва ми блогът ти. Много искрени ...
14.10.2011 23:20
Харесва ми блогът ти .Много искрени и откровенни неща има
Мисля че доста ти е минало през главата за да напишеш именно някои неща но давай напред само така
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 323713
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 685
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031