Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2011 18:16 - Малоумието на българските работодатели
Автор: irina1988 Категория: Бизнес   
Прочетен: 2620 Коментари: 5 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Искам да споделя абсурда, който ми се случи днес - със сигурност това може да се случи само в България! Вчера ми се обаждат за две интервюта и аз адски щастлива се стягам как днес ще отида и вероятно ще имам някакви шансове (на едното място вече съм ходила преди известно време, но явно кандидатурата ми им е направила впечатление). Или поне аз така си мисля...
На мястото, на което вече съм била на интервю ме изгледаха странно казвайки ми:
"Ние вече сме се виждали... съжалявам... явно е станала някаква грешка и от офиса са се обадили...". Казвам си: "Е добре, човешко е объркали са се...". Отивам аз на второто място, за което в обявата никъде не пише, че се изисква опит. Там се срещам с жена, която дори не ми е прочела автобиографията и изобщо нищичко не знае за мен! Обяснява ми, че се търсели хора с опит... аз само я поглеждам отговаряйки, че в обявата никъде нищо не е било споменато за това. Тя измрънква нещо под носа си и после ми казва, че механично била разпратила покани за интервю на всички кандидатствали! Питам я защо не е споменала, че е необходим опит - това са разходи за път, за да стигна до мястото на интервюто - госпожата отново измърморва: "Забравила съм...".
Как е възможно такива хора да предлагат работа?! Ами, че аз може да съм с условна присъда, да съм пусната под гаранция или да съм сериен убиец?! Как е възможно поне автобиографията да не ти погледнат??? Как могат "по грешка" да ме викат на второ интервю??? Що за малоумие?!
После защо хората бягали и не се връщали... как няма....



Гласувай:
18



1. blogena - може
05.08.2011 18:33
може
Всичко може!
Често дори не търсят работници, а сплашват работещите, че видиш ли колко хора чакат...
Аз пък попаднах на едно място дето си пишеше за опита и се справих - цял ден работих сякаш вече съм наета и без обедна почивка и подобни екстри и накрая ми рекоха:
- Чакай да ти се обадим :))

Да ама бяхме 400 кандидата - една година и повече(всеки по ден проба)
Та, туй ми се дощя да споделя и аз ;)

цитирай
2. zabylgarite - ИЗРОДИ СА
07.08.2011 11:49
и повечето са ненаситни комунисти с готови пари от партията
така започна прочутия им бизнес

както пеят ермалък

дори да не е гладна
до края ще гризе
за да не остави
за друг парче
(дори и от постната пица на изрода Дянков)
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Здравей!
07.08.2011 21:38
Най-лесно е да те посъветвам да не се ядосваш. Но няма да го направя, защото всичко трябва да се изживее.
Скоро писах по тази тема. Ето тук: http://4aiotgluhar4e.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/07/22/tia-toi-te-nie.788158 Прочети коментарите, в тях има много мъдрост.
И горе главата :)
цитирай
4. tutankhamon661 - irina1988
07.08.2011 23:11
Когато аз споменах с лошо българските работодатели, една блогърка надигна глас, че съм го написал за да предизвикам реакции, а всъщност изобщо не било така.
Истината е, че в повечето случаи не можеш и да се надяваш на човешко отношение. Може да не съм го изпитал, но доста са ми разказвали.
цитирай
5. aidriell - да доста инфантилни работодатели ...
14.10.2011 22:43
да доста инфантилни работодатели има ама какво да се прави България сме
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: irina1988
Категория: Тя и той
Прочетен: 324346
Постинги: 84
Коментари: 360
Гласове: 686
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930